Coördinator IBO

Lokaal bestuur Buggenhout werft aan: IBO-coördinator (B1-B3) – voltijds – contractueel – langdurige vervanging (tot eind 2025).

Bent u een geboren organisator en voelt u zich geroepen om een team van enthousiaste kindbegeleiders aan te sturen? Dan is deze functie iets voor u!

Als coördinator van de buitenschoolse opvang draagt u de dagelijkse leiding en coördinatie van de verschillende IBO-vestigingen. U zorgt voor kwalitatieve kinderopvang en een klantgerichte dienstverlening naar ouders. Daarnaast bent u sterk in het coachen en motiveren van medewerkers.

Uw taken

  • Kwaliteitsverbetering: formuleren en uitwerken van kwaliteitsdoelstellingen.
  • Pedagogische visie: ontwikkelen en implementeren van een duidelijke visie met een aangepaste pedagogische aanpak.
  • Planning en rapportering: opstellen en uitvoeren van de jaarplanning en hierover structureel rapporteren.
  • Advies en optimalisatie: adviseren en opmaken van ontwerpbeslissingen rond de werking en optimalisatie van de IBO, met aandacht voor evoluties in de sector.
  • Veiligheid: in overleg met de interne preventieadviseur toezien op de naleving van veiligheidsvoorschriften.
  • Personeelsadministratie: beheren van uurroosters, afwezigheden, verlofplanning en opleidingen, met focus op een efficiënte inzet van mensen en middelen.
  • Facturatie-opvolging: samen met de administratieve medewerker en financiële dienst opvolgen van facturatieprocessen.

Profiel

U bent in het bezit van:

  • Ofwel het diploma van bachelor in het sociaal agogisch werk met de titel van maatschappelijk assistent, of een daarmee gelijkgesteld diploma
  • Ofwel het bachelorsdiploma van pedagogie van het jonge kind, of een daarmee gelijkgesteld diploma
  • U kunt strategisch en op lange termijn denken.
  • U heeft een hands-on mentaliteit en bent administratief en organisatorisch zeer sterk.
  • U kunt zelfstandig werken en bent overtuigend in uw mondelinge en schriftelijke communicatie.
  • U bent een open en sociaal persoon met zin voor verantwoordelijkheid.
  • U voldoet aan de taalvoorwaarden (volgens de wetten op het gebruik van talen in bestuurszaken).
  • U bent toegelaten tot het wettige verblijf in België en u heeft een algemene toegang tot de arbeidsmarkt.

U kan het volledige functieprofiel verkrijgen via personeelsdienst@buggenhout.be

Aanbod

  • Een boeiende functie met ruimte voor initiatief in een ambitieuze en bruisende gemeente.
  • Een voltijdse contractuele functie (38/38) van bepaalde duur.
  • Een aantrekkelijke verloning volgens de salarisschaal B1-B3 (min. 2941 euro en max. 4955 euro bruto geïndexeerd maandsalaris).
  • Relevante werkervaring kan meegenomen worden.

Naast een stabiele tewerkstelling in een dynamische organisatie ontvangt u ook tal van extralegale voordelen:

  • Maaltijdcheques en ecocheques.
  • Komt u met de fiets? Dan kunt u genieten van een fietsvergoeding.
  • Komt u met openbaar vervoer? Dan wordt het abonnement volledig terugbetaald.
  • Vakantiegeld en eindejaarstoelage.
  • 2e pensioenpijler.
  • Hospitalisatieverzekering.
  • Aantrekkelijk verlofstelsel.
  • De kans om uw loopbaan in handen te nemen en uw talent verder te ontwikkelen.
  • Voordelenplatform van GSD-V.

Selectieprocedure

Herkent u zichzelf in bovenstaand profiel en bent u klaar voor deze uitdaging? Stuur uw motivatiebrief, CV en diploma naar personeelsdienst@buggenhout.be.

Op basis van uw CV en motivatie beslissen wij of wij u uitnodigen voor een sollicitatiegesprek.

Vragen?

Voor meer inlichtingen over de selectieprocedure kunt u contact opnemen met christel.schockaert@buggenhout.be, HR-consulent, personeelsdienst Buggenhout.

Wij kijken uit naar uw sollicitatie!

Deel deze pagina

donderdag 6 februari 2025